Влезте, за да следвате това  
Гост NIK

+ЕЛЕКТРОМОБИЛИ-

Препоръчан пост

Гост
[quote="DrakonSSon"][b][color=#BF0000]В тази тема ще преместя всички мнения за електромобили който сме пуснали до сега във форума... П.П.->мненията за новите модели на НЕВС и турската народна кола ще останат в отделни теми за сега.[/color][/b][/quote] http://auto.dir.bg/news.php?id=18655331 настъпват електрическите автомобили скоро май няма да има ДВГ.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[quote="NIK"]http://auto.dir.bg/news.php?id=18655331 настъпват електрическите автомобили скоро май няма да има ДВГ.[/quote] или водородните http://www.fbr.bg/read.php?n=14096 времето ще покаже

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Пример за красота и технология. [img]http://cleantechnica.com/files/2014/10/tesla-model-s-wagon-1.jpg[/img] [img]http://gas2.org/wp-content/uploads/2014/10/model-s-wagon.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
На теслите до сега външния им вид не ми допада. Прилича ми на generic дизайн на японски автомобил.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
... Според компанията това е модел, който ще поведе автомобилната индустрия към бъдещето. За целта Faraday Future търси и назначава най-талантливите инженери от цял свят. :rock: Във Faraday Future вече работят някои популярни имена от автомобилната индустрия като Ник Сампсън, бивш инженер, работил по проекта Tesla Model S, Ричард Ким, бивш дизайнер, работил по концепциите BMW i3 и BMW i8, Силва Хити, мениджър отдел за изграждане задвижващата система в Chevy Volt, и Портър Харис, известен с работата си по Space X. (абе дано не прилича, ама хич на играчката i3, че... едвам 130 км... По-скоро ще са конкуренти на Tesla - а конкуренция си трябва... за прогреса :turbo: [url]http://topgear.bg/?go=article&p=detail&tg_articleId=8921[/url]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Е поне тази кола ако се произвежда в Китай никога няма да има части "Китайски ментета" :lol: 8-) колкото до самото заглавие ..... оле майко: "Млад китаец създаде ”спортен” електромобил за €4400" това не е продажната цена и автомобила изобщо не е спортен, щот видиш ли развивал само 60 км./ч. 4400 Евра му е струвало на пича проекта и пластмасите за изработка на прототипа, ако изобщо може да се нарече така, защото хората когато правят прототип еле па спортен то той почти се доближава до реалния му събрат по мощност, скорост и т.н. и т.н........ 8-) Пича имал мечта направил си на външен вид спортна кола турнал две батерии от 4,5 V и некво ел.двигателче от количка за голф и воала имаме СПОРТЕН ЕЛЕКТРИЧЕСКИ АВТОМОБИЛ :rock:

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Tesla обяви своето най-голямо изтегляне, обхващащо почти всички произведени 90 000 бройки от Model S. Причината за изтеглянето на електромобилите в сервизите е проблем с предпазния колан на предната пътническа седалка. Компанията е получила мейл от свой европейски клиент, който съобщава за дефект в колана, поради който употребата му се оказва почти безсмислен при катастрофа. Tesla e проверила 3000 автомобила и не е намерила проблем с предпазните колани, но въпреки това от компанията са загрижени за безопасността на своите клиенти и в крайна сметка калифорнийците са решили да привикат в сервизите всички бройки от Model S. Вижте снимки на Tesla Model S >> >> >> Представител на Tesla заявява пред Bloomberg, че клиентът е съобщил, че "докато докато бил с колан се обърнал назад и в този момент коланът се откачил от самосебе си". Причината за това е била неправилно поставен болт. В резултат от мащабното изтегляне, цените на акциите на Tesla са се понижили с 1.9 процента.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Hybrid-а като се скапе ще си платиш наведнъж икономията от него и всичко ще се обезмисли.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
[quote="NIK"]Hybrid-а като се скапе ще си платиш наведнъж икономията от него и всичко ще се обезмисли.[/quote] ама нещо не се скапват... още вървят първите Prius-и: първият масов хибрид “Приус” се появи през 1997 г. вече 18- години... а, вече са 3-то поколение... И Тойота имат голяма преднина по отношение на технологичното развитие, останалите производители сравнително отскоро са с разработки и внедряване на хибридно задвижване. Тесла са в играта едва от март 2008-а и цената на един автомобил е $100 000 долара... А и ти като любител на турбо моторите... уверявам те, че 2.5-та на Lexus, който ще използват е... страшен...

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Така си мислиш спомни си,че съм работил в Toyota там не малко ПРИУСА смениха модула след скромните 100 000 км .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Porsche официално обяви, че ще създаде свой собствен електромобил до края на това десетилетие. Надзорният съвет на автомобилостроителя Porsche даде зелена светлина за проект за електрически автомобили, към който ще бъдат насочени инвестиции от над 700 милиона евро, предаде ДПА, цитирана от БТА. В основния завод на компанията край Щутгарт ще бъдат създадени 1000 нови работни места, ще бъдат построени нов цех за боядисване и монтажно хале, а вече съществуващият завод за двигатели ще бъде разширен за т. нар. Mission E.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Компактен и напълно екологичен, това е концептуалният микробус Volkswagen Budd-e. Немците искат да изчистят имиджа си от Дизелгейт и в близко бъдеще явно ще заложат на по-екологичните концепции. VW Budd-e обаче освен всичко друго съчетава и много иновативни решения - малкият микробус се задвижва от електричество, а на покрива му е разположен соларен панел, който помага за зареждането на батериите. Те от своя страна имат капацитет от 101 кВтч и се зареждат за около половин час, а с напълно "свежи" батерии VW Budd-e може да измине около 600 км. Максималната скорост на електрическия микробус е 150 км/ч, но истинското преимущество на VW Budd-e е неговият дизайн. Това е може би един от най-симпатичните микробуси правени някога и ще се радваме, ако бъдещето на сегмента изглежда така. Двуцветния екстериор, LED светлините разположени по радиаторната решетка, бронята и дори по задния спойлер, както и издължените фарове са основните акценти във външността на свежия автомобил. Технологичните решения са интегрирани в купето - плъзгащите се врати се отварят с докосване, а в задната броня е инсталиран допълнителен багажник под формата на чекмедже. Дизайнът на интериорът е замислен като за автономен или полу-автономен автомобил - задните седалки са разположени доста нестандартно и малко като скамейка, а мястото до шофьора може да се завърта на 180 градуса. Централната конзола е изцяло дигитализирана, а футуристичният дух е видим навсякъде в концепцията. Въпреки всички свои положителни качества обаче, автомобилът няма да се сдобие със своя серийна версия. Въпреки че Volkswagen обеща да наблегне на електромобилите, Budd-e е по-скоро технологичен демонстратор, показващ ни духът на бъдещето на автомобилната индустрия, която малко по-малко планира да се откаже от двигателите с вътрешно горене след 2050 година.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
България ще насърчава покупката на електромобили с намаляване на продуктовата такса. Правителството прие нова наредба, която актуализира продуктовите такси за покупка на автомобили, съобщават от Министерския съвет, цитирани от БТА. Целта е да се поощри употребата на нови, на електрически и на хибридни автомобили и да се ограничи употребата на стари коли. С 5 на сто - от 146 на 138 лева пада продуктовата такса за новите МПС, и с 3 на сто - от 200 на 194 лева пада таксата за коли до 5 години. Продуктовите такси за стари МПС се увеличават с 3% - от 253 на 260 лева за коли между пет и десет години от датата на производство и от 267 на 275 лева за коли на повече от десет години. Покупката на електромобили се насърчава с 30-процентно намаление на продуктовата такса - от 146 на 102 лева, а за хибридните автомобили таксата е намалена с 15 на сто. Ефектът от промяната на продуктовата такса е балансиран, смята министърът на околната среда и водите Ивелина Василева. По думите й в страната има регистрирани 3.9 млн. автомобила на средна възраст от 16 години. КАК ЩЕ СТАНЕ ИСТИНА НАПИСАНОТО СЪС НИСКИТЕ ЗАПЛАТИ И ЛИПСАТА НА ЗАРЕЖДАЩИ ЦЕНТРОВЕ.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Tesla показа фейслифта на своя флагман - Model S, а промените са значителни. Първото нещо, което прави впечатление е отсъствието на голяма радиаторна решетка - тази промяна е напълно в съзвучие със стила на новия Model 3. Освен това фаровете са с нова LED конфигурация. Интериорът също е станал по-луксозен и разполага с отопляеми и вентилирани предни седалки. Друга важна новост е наличието на филтъра за въздух HEPA, който улавя 99,97% от всички бактерии и вредни вещества в навлизащия в купето въздух. Филтърът HEPA е разработен в края на Втората световна война за да предпази учените, разработващи атомната бомба на САЩ от вдишването на радиоактивни частици. От тогава до сега филтърът е еволюирал значително и предлага надеждна защита срещу биооръжия. След като разбрахме, че качеството на въздуха в купето на обновения Model S е безпрецедентно следва и малко разочарование - моделът не идва с по-големи батерии. Това все пак не е толкова фатално, тъй като върховата P90D версия може да измине над 500 километра с напълно заредени батерии. Tesla Model S P90D разполага с два електромотора и обща мощ от 463 к.с. и 966 Нм въртящ момент, които са достатъчни за да "изстрелят" колата от 0 до 100 км/ч за 3,1 секунди. В режим Ludicrous обаче, мощността става 532 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 2,8 секунди. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Входящата Tesla Model S 70 разполага с 325 к.с. и 440 Нм въртящ момент, а ускорява от 0 до 100 км/ч става за 5,5 секунди. С напълно заредени батерии електромобилът ще може да изминава 384 км. Ценовите листи на обновеният Model S на Tesla ще започнат от 71 500 долара.stat

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Китайската компания LeEco, позната и като LeTV има амбицията да отнеме лидерството на Tesla в света на луксозните електромобили. Последната концепция на LeEco се нарича LeSEE и изглежда доста впечатляващо. Седанът има скосен и изцяло стъклен покрив, страничните огледала са заменени от камери, а задните и предни светлини имат изключително интересна форма. Интериорът е очаквано минималистичен и снабден с голям сензорен дисплей, който премахва всички физически бутони в кабината. Официалният дебют на китайския концептуален електромобил ще се състои другата седмица - на автошоуто в Пекин, а тогава ще разберем и техническите способности на колата. LeEco е собственост на китайския милиардер Джиа Иуетинг, който е наел екип от 600 човека, включващ инженери и дизайнери от BMW, General Motors и дори от Tesla. Според различни слухове Джиа Иуетинг стои и зад още една компания, планираща да се конкурира с Tesla - мистериозния калифорнийски стартъп Faraday Future.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]http://blog-admin.cddev.org/wp-content/uploads/2016/01/Faraday-Future-EV-concept-show-102.jpg[/img] https://www.youtube.com/watch?v=rXyHVtl526A Това е горе споменатия Faraday Future, наистина красиво "нещо" аз го наричам колата на Батман :Drive: Според вас да ли в бъдещето масовите колите ще придобият толкова футуристични форми или ще спазват някаква мярка, както Тесла в момента?

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
[quote="DrakonSSon"] Това е горе споменатия Faraday Future, наистина красиво "нещо" ...както Тесла в момента?[/quote] Стига с тия концепт-кари бе... :mrgreen: Има, има ги, и в момента, днес, сега... И не говоря само за Lexus RX 450h вижте и NX 300 (и технически 100% му брат близнак RAV4 hybrid)... и цените, ако щете вярвайте са направо народни (при това с Full екстри)... 2,5 мотор от Лексъс, 197 коня, 4Х4 с електро мотор отзад, зарежда си батериите в задръстванията като стой та гледай... а на магистралата в режим "спорт" лети... (затова са го ограничили софтуерно на 180) Там моментния разход се качва и над 8 л/100 км... но моя, средния го докарах на 5,6! Кой каквото ще да разправя - ако не се качите и не пробвате, няма как да усетите разликата с конвенционалните коли... Тeзи определено не са! И това само един саабаджия може да го оцени!

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Създайте си профил или влезте, за да коментирате

You need to be a member in order to leave a comment

Създай акаунт

Регистрирайте се за нов профил в нашата общност. Това е лесно!

Register a new account

Влез!

Вече имате акаунт? Влез тук!

Влез сега!
Влезте, за да следвате това