Влезте, за да следвате това  
Гост NIK

Tунинг на knzone 2013

Препоръчан пост

Гост
Започнах проект за тунинг на едно 9-5 комби правено от бояджията тунингар от другия форум със поставяне на челен кулер по големи тръби за въздух снижаване на окачването и оправяне на софта задължително скоро снимки.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Ние всички чакаме какво става ако може по подробно да напишеш и покажеш със снимки.И ако може WhitePower да разкаже човека с БОБА какво е сътворил ;)

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4352/36492746773_6a3800eb19_z.jpg[/img] ето го единия пакет със чарколяци и едно кулерче за разнообразие [img]https://farm5.staticflickr.com/4421/36492746783_3d5e5ab5c2_z.jpg[/img] след като го отвориш се вижда колко джелезо трябва да се сложи [img]https://farm5.staticflickr.com/4396/36492746733_ebddf6f9fb_z.jpg[/img] тази стоика трябва да и се промени мястото даже и е сложена на обратно [img]https://farm5.staticflickr.com/4383/36492746743_ff046df025_z.jpg[/img] това е верния монтаж стандартно [img]https://farm5.staticflickr.com/4380/36492746763_d4a17d5174_z.jpg[/img] това е монтаж които акумулатора се обръща зада могат тръбите да минат

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4360/36492937933_4c7a83dc81_z.jpg[/img] взима се мярка по която трябва да се отреже коляното за новите тръби [img]https://farm5.staticflickr.com/4422/36492937943_610b00f4e3_z.jpg[/img] ето го коляното стандартно [img]https://farm5.staticflickr.com/4432/36492937953_0f4b88313f_z.jpg[/img] така изглежда след корекцията от взетата мярка [img]https://farm5.staticflickr.com/4390/36492937963_d776b99905_z.jpg[/img] така изглежда тръбата която трябва да свърже кулера с дросела [img]https://farm5.staticflickr.com/4383/36492938013_118cbb539c_z.jpg[/img] на тръбата се правят изходите за блуоф температурния датчик и барото [img]https://farm5.staticflickr.com/4396/36492937993_dbe0e6ddd4_z.jpg[/img] вече е монтирана така ще изглежда вече колата.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4353/37307488065_bb0ef9920a_z.jpg[/img] това е кулеро [img]https://farm5.staticflickr.com/4388/37307488035_db08c6bb7b_z.jpg[/img] тази тръба се премахва и се прави нова към калника тя пречи за тръбите от турбо към кулер [img]https://farm5.staticflickr.com/4428/37307488015_c549c67d31_z.jpg[/img] също и тези Свирки се слагат по надолу да има повече въздух към радиаторите [img]https://farm5.staticflickr.com/4412/37307488045_e304e5b988_z.jpg[/img] вече прибрани даже и стойките си пасват трябва само повечко акъл

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4366/37116157346_2764c47d28_z.jpg[/img] кулеро е монтиран след накичването на тръбите [img]https://farm5.staticflickr.com/4441/37116157376_d38c1ee5dc_z.jpg[/img] на изхода на кулера се слага преход към 70мм и от там до дросела [img]https://farm5.staticflickr.com/4377/37116157396_1aefdc7081_z.jpg[/img] монтирано е коляното което минава покрай стария кулер все пак и той може някой ден пак да се ползва [img]https://farm5.staticflickr.com/4341/37116157406_0cdccaeb7f_z.jpg[/img] това е входа на кулеро

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
За това казват като ти оправят жената и колата не е хубаво да си там и да гледаш :lol: .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Ако искаш стой да гледаш ще видиш ,че си дал парите на вятъра за модификацията от 3,0 дизел към 2,3 бензин сега всичко ще ти наместя по колата :lol: .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
:lol: е тя тогава си беше уникат а сега както всички останали ;)

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4367/36469593824_9d5aab9d21_z.jpg[/img] смяна на всички водни маркучи със синичко да е тон с другите или по точно казано да не се пукнат и без това си имат такива проблеми събитата [img]https://farm5.staticflickr.com/4385/36469593834_ea4a873872_z.jpg[/img] слагане на другите чаркове да се по напълни коша [img]https://farm5.staticflickr.com/4386/36469594034_05725223ac_z.jpg[/img] още синичко от кобрата до блуоф клапана и монтаж на термо щит над изпускателните тръби преди нямаше [img]https://farm5.staticflickr.com/4441/36469593844_836c7faaa4_z.jpg[/img] ето го и него само той черен

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4367/36469697194_6d166e9bec_z.jpg[/img] ето и резултата след толкова много джелеза и синичко [img]https://farm5.staticflickr.com/4404/36469697254_06040fb2cf_z.jpg[/img] всичко това при тази температура на въздуха

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4342/36909531680_d08f57c8d8_z.jpg[/img] Meжду временно се сложи цял комплект спортни пружини за окачване H&R и колата стана доста ниска и стабилна както и CD започна да прескача на дупки.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4424/37164457831_b38631e20b_z.jpg[/img] Забележете,че номера седи по ниско и спира част от въздуха към радиатора [img]https://farm5.staticflickr.com/4425/37164457881_d43bfa0611_z.jpg[/img] вече е коригиран [img]https://farm5.staticflickr.com/4437/37164457841_bc377c6ef8_z.jpg[/img] вече е завършена под капака [img]https://farm5.staticflickr.com/4407/37164457911_4f6be8183a_z.jpg[/img] Остана само този малък спортен филтър да се монтира на местото си.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Уникално изглежда чака само каране, е утре се надявам да я видя на живо. :D [quote]По ранко фори ще издавам преди обед колата после ще допълвам със снимки.[/quote] В такъв случай 08:30 че не ми се изпуска шанса понеже я видях преди искам и след тунинга да се срещна с "красавицата" :lol: !

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
По ранко фори ще издавам преди обед колата после ще допълвам със снимки.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
трябва да е голям късметлия този човечец :roll:

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Ами освен да честитим на колегата knzone че ще има истински вървящ СААБ попаднал в ръцете на двама тунинг корифей на марката и май ние с печките само можем да завиждаме благородно :) Честито ,много безаварийни и паяжина по предния капак и мотора. :D

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
да завиждаме??? :) мисля, че сме с печки заради други техни предимства, не голямо ускорение на сааб-а и стрелката на горивото... с пипане и стар нафти може да събере около 150 магарета под капака, които да носят радост. според мен де.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Дизелите не са за подценяване особено 1.9 тид мотора дето е 150 магарета :)спокойно става 240 и има много резерв , просто му идва малко слаб съединителя и маховика Да не забравяме , че това е Алфов мотор и носи на бой

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[quote="msaab"]да завиждаме??? мисля, че сме с печки заради други техни предимства, не голямо ускорение на сааб-а и стрелката на горивото... с пипане и стар нафти може да събере около 150 магарета под капака, които да носят радост. според мен де.[/quote] Разхода на гориво е неоспорим,но освен конете се иска и по бърза кутия за да минеш границата 200+.Така че и аз си карам печицата стокова,а за в близко бъдеще ще помислим по въпроса.Като механика тези мотори могат и доста над 150к.с,но да не забравяме тяхното слабо място ГНП-то.Имам идея да се направи нещо по въпроса да се премине границата от 150к.с ,но ще пиша когато имам някакъв резултат.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
ми тука видагме налягането на рейла , оправяме предварението и слагаме по голямо бутало на ГНП то че да държи дебит и още по високо налягане , в краен вариант , по голямо ГНП за 150 коньовите говоря

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Нека си дойдем на темата.Днес отидох да си прибера колата от NIK просто нямам думи колко добре е изработил всичко и стой толкова красиво и то за смешна цена.Освен всичко което направи NIK имаше и още един майстор на софта и това е WhitePower не знам какво а напиша за него освен че след като се престраших да подкарам колата,тя вървеше уникално добре,дори много повече от софта на един много прехвален тунингар от другия форум.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Само да вметна , в момента колата ти е на около 400NM на предишния ти бяха обещали 440 или с 2 думи оказа се това, което са си обещали няма общо с това което е реално Радвам се ,че наистина си доволен , това е най важното за нас , много важно е да споменеш как е и разхода също така и ако разрешиш мога ли да публикувам стария ти софтуер във форума , за да гледат хората кое как е било

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
:D доволен съм и няма как вчера казах на ник нещо че ще трябва да ти оставя книжката за да я съхраняваш че сега както върви няма да е за дълго при мене.А колкото до разхода със стария софт 17л - 80км а сега със 17л - 140км от които 50 км градско от който на "екстра 2". Доколкото за старият софт нямам нищо против нали все пек е свободен форум.И се надявам някой да се научи как се прави софт на сааб. Нека разберат хората за какво са си хвърляли парите на вятъра. Edited by Гост

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
[img]https://farm5.staticflickr.com/4428/37308309615_c92e41a66e_z.jpg[/img] ето го виновника за софта няма да се крие [img]https://farm5.staticflickr.com/4407/37308309645_0c6b7fdf36_z.jpg[/img] тук се вижда колко NM има зададено и колко постига на 4та в дъжд и доста висока скорост [img]https://farm5.staticflickr.com/4407/37308309665_dd17b3f366_z.jpg[/img] тук се вижда колко е заден въздух и колко постигнат на тестовата отсечка на 3та докато спре да изплюва маркучите доста пъти се прибирах на аварийни. [img]https://farm5.staticflickr.com/4409/37308309695_f8bb30ebb3_z.jpg[/img] температура на мотора и въздух към него [img]https://farm5.staticflickr.com/4436/37308309715_7317efb310_z.jpg[/img] това е външен въздух

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Създайте си профил или влезте, за да коментирате

You need to be a member in order to leave a comment

Създай акаунт

Регистрирайте се за нов профил в нашата общност. Това е лесно!

Register a new account

Влез!

Вече имате акаунт? Влез тук!

Влез сега!
Влезте, за да следвате това