Влезте, за да следвате това  
bbb

900NG 2.0 131hp+

Препоръчан пост

Колата я купих в края на 2013г. за колосалната сума от 1700лв.Последва обслужване-масла, филтри,ролки и ремъци,дискове и накладки,кабели и свещи.След това монтаж на Газов инжекцион. И така минах 22к. Км., съпътствани с дребни проблеми. Лятото на 2017г. при пътуване към една сбирка,се чу доста силен гърмеж към двигателя,и колата заработи на 3 цилиндъра.Отварям капака и виждам,че среща на 3ти цилиндър е избила.Беше изтръгнала и резбата от главата. Прибирам колата в сервиза и започва разглобяване. Махаме главата и там ужас-водните канали са почти запушени,всмукателния колектор е крив и стегнат на ръка към главата.Болтовете му бяха поопушени. Последва поредна консултация по телефона с NIK. Извадихме и блока-и там водните магистрали бяха доволни задръстени.Демонтирам съединителя,като впечатление прави притескателя,който невлиза на водачите.Проверявам номерата на феродовия и притескателния диск,и о чудо-притескателя е за Деу Нексия. Последва шлайф и ремонт на главата,Хонинг и шлайф на блока,замерване на колянов вал и бутала, шлайф на всмукателния колектор. Баланс валсовете отиват на стругар,който направи втулки на мястото на лагерите и го завари на валовете. През цялото време тормозя по телефона NIK,който нито веднъж не ми отказа помощ. Сменяме основни и биелни лагери, сегменти,верига-само ангренажен(баланс валовете са само багаж), гарнитури, семерини,О-пръстени,нов съединител,опорен лагер на дългата полуоска, термостат и температурен датчик.Тампоните на мотора и кутията.Ремонт на стартера и динамото. Последва монтаж и разработка на мотора.Първо разработка на студено-без термостат и постоянно вливане на студена вода.Това продължи 10 часа. След това смяна на масло,наливане на антифриз (разреден на -40градуса) и шофиране до 2500 оборота.След 1500км пак смяна на масло,и така още два пъти. Последва смяна на ЕКУ,с което колата стана по-рязка в ниските.Във високи обороти няма никакво задъхване-без значение от предавката. Сложих въздушен филтър K&N,иридиеви свещи NGK и Термо лента до катализатора.Определено има ефект в положителна насока от всичко това.Пробвах варианти с нормални свещи и нормален филтър-колта стана по мудна и спусната. Смених и крайното гърне.Него ми го пратиха експресно от Пловдив,за което благодаря много.Тогава нещата станаха още по-добре.Заедно с гърнето смених и пружините с такива от viggen. Окачването бях подменил преди ревизията на мотора. Снимки ще кача по-късно

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
С риск да се повторя ще кажа че NIK е :the1: . Той беше човека, който ми помогна да избера или по-скоро да се убедя че това ще е следващата ми кола. Той е човека на който съм се доверил за всичко по колата и докато му се занимава с поддръжката на тази марка коли и моята ще е жива. За после не ми се мисли в момента.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Създайте си профил или влезте, за да коментирате

You need to be a member in order to leave a comment

Създай акаунт

Регистрирайте се за нов профил в нашата общност. Това е лесно!

Register a new account

Влез!

Вече имате акаунт? Влез тук!

Влез сега!
Влезте, за да следвате това