Jump to content
SAAB TEAM BULGARIA
Влезте, за да следвате това  
WhitePower

Saab 9-5 made by WhitePower

Препоръчан пост

Тук ще си прехвърля целия проект за тунинг и стайлинг по моето 9-5 снимки и ремонти ще бъдат скоро сложени

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
и както обещах да си преместя темата :) Та да не пиша в темата на колегите си отварям нова само да поясня че съм фен на сааб от 3-4 годинки но сега станах собсвеник Просто използвахме турбините от сааб за едни малки бегачки Вече съм собсвеник на Saab 9-5 Аero 250Hp както в началото споменах имах ниски обороти и , бе странно се държеше и тракаше мотора нещо Проблемите до тука бяха: Дросела - вече е нулиран и оборотите заспаха касетата на бубуните и той за момента е отстранен Стария собственик каза че е сменил маслото и ми показа неква туба на АЦделко естесвенно не му повярвах и днеска метнах един Кастрол 10/60 ЕДЖ , много страннно след като майстора източи маслото каза ,че е пълен бълвоч и че е старо сега след смяната колата заспа и шумовете изчезнаха чудя се зорлем ли хората искат да си строшат моторите и не сменят тез масла .. за сега е тва , предстои смяна на маслото в автоматика при девила и дано е само безавариина от тука на татъка

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
След малко четене и гадаене открих малко информация на автоматичните скоростни кутии На моя моделът е Aisin Warner 5-степенен автоматик което използва масло модел 3309 - което е минерално и ...... некво спорно както и да е поръчах си масло Мотул АТФ 3309 , защото се оказа че само 2 фирми правят това масло( което по информация се слага и да порше кайен турбо и порше кайен S което значи че скоростите май са дорби въпроса е че на 200000 май се чупят защото не са пригодени са смяна на филтър който е в центърта на скоростната и тя трябва да се цепи на 2 за да се смени филтъра , а това значи все едно ревизия , и смяна на износените елементи И така процедурата по смяната е сложна има няма всяка седмица в продължение на 3 седмици се сменя маслото като общото масло което ви е необходимо за смяната е около 12 литра иначе развиваш гайка , завиваш гайка и ползваш кухнеската финия ( без да ви види жена ви ) може и да се откачи входа на масленния охладител на автоматика , от там също излизат около 2 литра всеки който се интересува може да посети долния линк и да се запознае с процедурата Поздвави на всички фенчета и фенки P.S.ето и оригиналната информация за всички които искат да се запознаят http://saabworld.net/f29/saab-9-5-autom ... -2-3t-474/ [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00475.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00474.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00479.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00476.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20120803_133046.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00477.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
И понеже почивните дни са за работа , та реших да видя какво има под капака ето и видеото , та да питам по темата нормално ли е тови успокоител да се движи така свободно http://s202.photobucket.com/user/orling ... 6.mp4.html а ето и колко е опъната веригата - не мърда грам http://s202.photobucket.com/user/orling ... 3.mp4.html ето и няколко снимки на мръсотията вътре , сега всичко е измито [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00485.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00482.jpg[/img] и това клапанче на вентилацията ми е счупено , , май ще трябва друго да взимам лошото е че е двупосочно и издиша от там в турбо режим [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/DSC00484.jpg[/img] едно замерване на автомата с гтек не е кой знае какво , като се има в предвид че съм свикнал на 13 секундна кола но за стоковица горе долу е не зле все пак е автомат и старта мнооооого и куца това време е на обикновен 95 бензин и на пуснат климатик , щото като запаля все се пали тоз климатим и трябва го калибрирам май за да се пали на последно оставено положение [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/sabw.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Малко помощ от мен за програмиране на климатика , че ти бях обещал . [img]http://i1155.photobucket.com/albums/p541/vbojilov/dbcd1274.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
днеска си отворих Сида ето го и видеото http://www.youtube.com/watch?v=P7IPvqRjXv0 ето го и питането - как се влиза в Mode режма на този Сид 1 че ми липсва бутона SET а ето го и заводкия файл нещо ме сърбят ръцете ама ще видим дали ще има 30-40 нютона отгоре и още 20 коня че все пак семеен

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
ето че и клапанчетата са в мен вече имам си 4 ко някой иска да се обажда [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121015_121202_zps5d4d13c5.jpg[/img] започнах неделята с чистене на картерната вендилация за моя радост се оказа че май е новия вариант ама вие ще кажете ето ги и снимките [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121014_124632_zps972bbe79.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121014_124550_zpsb0410bc4.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121014_124540_zps8e122dd0.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121014_124534_zpsc2cc89ca.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
днеска си инсталирах огледалото с автоматично затъмняване много е яко като ти светнат от отзад как затъмнява [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121019_201152_zps874391f2.jpg[/img] и понеже идва зима трябва да се подготвим за знимните 17 ки ето ми и зимните джанти съответно първо ще се освежат - да станат чисто нови и тогава монтажа [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121101_204833.jpg[/img] предстой монтаж на Някой да знае колко е налягането на интеркулера на автоматика , защото съм замислиш ъпгрейд на радиатора на автоматика или евентуално подмяната му ако този е зле , но по скоро клоня към ъпгрейд за голям челен щото ми е много висока температурата на маслото а искам да си пазя кутииката [img]http://www.flex-a-lite.com/auto/assets/images/4220.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Ето ги вече и освежени зимните джанти [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121115_115656.jpg[/img] ето снимка и преди [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121101_204829.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
И понеже казват ,че преди рождения си ден си в дупка ето че аз влязах в дупката след рождения си ден днеска беше ден за смяня на лагерите ето какво излезе или вала или тунела е крив защото с новите затяга за колата ще се търси блок Б204 с документи другото още не е ясно за момента докато не сваля мотора и понеже съм инат реших сам да си правя мотора за да стане като хората още проекта не е ясен но ще ви държа в течение как върси [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121203_120823.jpg[/img] И понеже това ,че мотора още не е готов нищо не значи ето и новите ми фарове [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121205_191849.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Ето и снимките на стария мотор [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121209_100548.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121209_100534.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121208_163556.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20121208_160422.jpg[/img] тия дни ще се поръчва новия мотор от Нео браята ако няко иска нещо да казва за да влезе в цената а доставка защото мотора си е тежък а другите неща ще са с безплатна доставка След като имах оферта за ремонт от 3000 направена от RED DEVIL-a прецених че няма смисъл за 700 лева някой да си остави ръцете и ето ефекта Както казах един сбирщайн никога няма да е по надежден от заводския ето го и на бати бебебока [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/motor_zps9da2dbcd.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
след малак престой в бокса съм на път да го напусна за дълъг интервал ( надявам се ) ето го и дългоочаквания мотор мнооого е убав и за разбирачите - имам си бойлер на блока , някой да знае какво ми трябва за да бачка [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20130107_133648_zps0ffb3bda.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20130107_133655_zps4cfa5533.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20130107_133721_zpseb606628.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20130107_133845_zps02394525.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20130107_134021_zpsecc6930b.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/20130107_134100_zps2facf2fa.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Време е за монтаж [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130112_134349_zps72154e53.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130112_134341_zps33480006.jpg[/img] ето я и красавицата с НОВ мотор и нови фарове [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130115_193043_zps77195970.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130115_193203_zpsa546d05c.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130115_193138_zps01d94bb9.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130115_193233_zps5faa127c.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
И понеже скуката пак ме хвана реших да си инсталирам Cruise control защото си нямах , може би един от малкото закупих си ей тва , и събота ще го натикам [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130222_154800_zps5e745c89.jpg[/img] Малко стаилинг по джантите с тънка червена линия Малко снимките са светлички ама забравих да оправя настройките на камерата преди [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130309_143452_zps2e0de1a2.jpg[/img] след [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130309_151703_zps0542ea82.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130309_152710_zpsfc0f1879.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130309_152716_zps88919e16.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130309_152721_zps144220a9.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130309_153433_zps0477d9df.jpg[/img] [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130309_153442_zps1e50a33b.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Ето и малко манифактура в почивните дни Всички са на 100% пиксели още едно доказателство че сидовете могат и да се ремонтират трайно моя вече месеци не е мръднал нито пиксел [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/Sodove_zps6abb2b0c.jpg[/img]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Летния сезон дойде , направо ме боли сърцето и се опривам да свикна с старите джанти маи е по грозна :( [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130406_122112_zps1c260b2c.jpg[/img] [url=http://s202.photobucket.com/user/orlingenchev/media/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130406_122058_zpscefc2eff.jpg.html][img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130406_122058_zpscefc2eff.jpg[/img][/url]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Лично на мене "алуминиевата"(не боядисана в черно) по ми "хваща окото", ама това си зависи от гледната точка (тази джанта като я видя винаги ми напомня на витла на самолет, УНИКАЛНА Е!):)

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
И на мен също ми напомня на самолетна перка.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Нов двигател това е яко. Та да питам колко горе долу излиза доставката от нео-брос, че и моя е пълен батал.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Приготвисе за 4 хилки.

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Моя излезе 3800 до офиса с транспорта - 150 кила е ама при оферта за ремонт от Дидо 3000 лева

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
още една екстра дето нямах :) чака боя и монтиране :) [url=http://s202.photobucket.com/user/orlingenchev/media/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130417_183618_zps67e85983.jpg.html][img]http://i202.photobucket.com/albums/aa151/orlingenchev/Saab%209-5%20Hot%20Aero%20250HP/20130417_183618_zps67e85983.jpg[/img][/url]

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
На срещата с нея, или й е рано!

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде
Гост
Ще си има пейка за гълъби :lol: .

Сподели този пост


Линк на поста
Сподели другаде

Създайте си профил или влезте, за да коментирате

You need to be a member in order to leave a comment

Създай акаунт

Регистрирайте се за нов профил в нашата общност. Това е лесно!

Register a new account

Влез!

Вече имате акаунт? Влез тук!

Влез сега!
Влезте, за да следвате това  

×